Friday, September 22, 2006

Mooi


De natuur is mooi dat weten we allemaal wel. Vooral met mooi weet genieten we er extra van en worden we verwend met mooie zonsopkomsten en bloemen. Met een vrolijke blik kijken we dan de natuur in en zo ook Jasper en ik tijdens onze zonnige wandeling op de woensdagmiddag. Uitgebloeid of niet het blijft een mooie plant. Er is "more than this"zingt Peter Gabriel, ja, als je het maar zien wilt. Veel kijkplezier in de natuur en bij de mensen om je heen!
Al denkt de spreuk van de dag er anders over als je hem letterlijk neemt....
Af en toe is het slim om de
verrekijker om te draaien.
Zo is dat geen mooie spreuk om met af te sluiten?

4 comments:

Lin's ding said...

zit m'n foto nou bij mijn commentaar??????????? is die bloem eigelijk bij ons in de tuin????????? hij is wel schattie

Lin's ding said...

jjjjaaaa hij zit erbij ,,ooleee oleee oleee oleeeee (ik heb helaas een erg lange nek...)

Roosnans said...

jaaaaaaaaaa
en mijn zussie heeft nu ook haar fotoku erbij staan!!!!
x

Lin's ding said...

yieha!!! wat zijn we toch knap. Ik heb 4 op een rij en dus gewonnen