Thursday, March 14, 2013

high tea voor een jarige

Vriendin Esther was gisteren jarig. Ik beloofde haar al een keer een high tea, maar door het niet kennen van haar werkrooster was dat het er nog niet van gekomen om het idee uit te voeren. Haar verjaardag was een leuke reden om het nu eens echt te regelen. Dinsdag stond ik dus heel wat uurtjes in mijn keuken om van alles te bakken. De keuken geurde heerlijk en gelukkig smaakte het ook prima!




 
Op het menu stond:
sandwiches: * parmaham/vijg * blauwe kaas/ peer * eisalade/tuinkers *zalm/ tuinkers
stokbrood met gesmolten kaas
scones: met jam en clotted cream (natuurlijk)
frambozentaartjes
koffietaart
cupcakes met choco topping
chocolade mousse
 
Essie voelde zich echt jarig en samen hebben we lekker genoten van het eten en elkaar!
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
 

5 comments:

Roosnans said...

Ohhhhhhhh, das lekkkeeerrrrrr! Wat een verwennerij!

Xxx

Anonymous said...

Wat ziet het er lekker en mooi uit! Leuk al die versierinkjes. Een echte high tea

Anonymous said...

oh oepsie, bovenstaand bericht is van mij (Eline). Even mijn naam vergeten te typen ;)

John said...

Dat ziet er goed uit. Ik had zo aan kunnen schuiven zie ik wel :D
Nog proficiat met de jarige.

Anonymous said...

mmmmmmmmmmmmmmmm...enne..proficiat Esther! (wat boffen we met ons wederzijds vriendinnetje!!!)xxxAuk