Wednesday, December 12, 2012

terugblik op de surprises van dit jaar

Afgelopen zondag hadden we pakjesmiddag bij mijn ouders met zus en zo. Het was erg gezellig. Het knutselniveau was hoog en ook de gedichten waren weer super. Ik ben weer zo trots op iedereen. Ik heb er weer zo van genoten, geweldig. Zien? Nou dat kan:
Rudie maakte een Labyrint voor Jasper, die volgend jaar begint
op zijn nieuwe dagbesteding: het Labyrint

Bram maakte voor zijn zus, die aan de academische PABO studeert,
 een schoolklas met speelplein


Wouter maakte voor Paul een spuit...want hij heeft helaas Diabetis
 


Eline maakte voor haar pa, Rudie, een groene omgeving waar hij 
zelf een ommetje moest aanleggen. Er zat een zakje bij met stenen en een brug
en een heerlijk plagend gedicht.

mijn zus verwende mij met een gescrapt boek. Iedere letter van mijn naam
had een aparte pagina. Het gedicht en surprise getuigt van liefdevolle aandacht.
Zo lief.....

voor Wouter maakte ik Deadpool. Dat spreekt toch voor zich?

Bram kreeg van Jasper een standbeeld van zijn knuffeltje.

Paul maakte voor zijn vrouw, mijn zus, een boek.

2 comments:

Anonymous said...

koestermomenten, stelletje creatieve bofferds!!!
xxxxxAuk

John said...

Leuk dat iedereen zijn/haar creativiteit gebruikte voor zulke leuke surprises :)