Saturday, July 14, 2012

Artis, Wicked

Een hele regenboog! Mooi!

Donderdag vond je me met de kinderen in Artis terwijl Rudie de Hortus bezocht. Dankzij Eline hadden we weer een dagje Amsterdam. Boffen! Ze moest nog even haar digi D code ophalen, vandaar.








 Na Artis de stad in voor een maaltje.
Gezellig hoor met z'n allen op pad.

De dag erna naar Scheveningen. Eerst koffie op de boulevard en uitwaaien voor we gingen eten en naar de muscial Wicked gingen. Genieten! Dit keer was ik op stap met mijn vriendin,
haar dochter en schoondochter. Ook dit keer was het leuk en lachen!


Dit kunstwerkje deed me denken aan een versje van Hans en Monique Hagen,
uit het boek "daar komt een tijger"

De wind waait wappers in mijn haren
de wind waait golven in de zee
ik ga met mijn bootje varen
en de walvis gaat mee.

De wind, de walvis en ik
wij gaan met vakantie
en jij mag met ons mee
als ik je op het strand zie
daar bij de zoute zee.

Kom niet te laat,
de wind die kan niet wachten
kom voordat je slapen gaat
en neem je zwemvest mee
dan gaan we zeven nachten
zwerven over zee.





2 comments:

Anonymous said...

gezellig bezig geweest afgelopen week! Dat wordt bijtanken en verder vakantievieren, haha! Een 10 voor activiteiten verzinnen/ondernemen...en een 10 plus voor vakantievieren!!
xxxAuk

ingrid said...

wel ja, je laat me nog meer watertanden, WIcked wauw... ben heel benieuwd hoe t was.