Sunday, January 22, 2012

in januari

zondag wandeling




januari luchten

De stichting waaronder Jaspers dagverblijf valt had een feestje waarbij
Jan Smit een half uurtje kwam optreden.
Jasper en zijn groepsgenootjes zaten met hun rolstoel recht voor
Jan Smits neus, eerste rang voor het podium. Genieten dus.
Als vrijwilliger was ik er ook bij, ik mocht helpen met de jassen en de lunch.
Alles behalve een zware taak. 's Middags nog even met Jaspers groep mee geweest
voor een rondje verschonen en rusten in een snoezelruimte.




En zo is januari al weer een heel eind op weg naar zijn einde. Natuurlijk heb ik me ook nog crea bezig gehouden. Ik probeer iedere week een pagina  met foto's en papiertjes in elkaar te scrappen, zodat ik dit jaar bij blijf. Ik heb ook nog een jaar of tien foto's en albums liggen in achterstand en de afgelopen twee jaar nog niet afgedrukt in archief. Ik hoop daar dit jaar wat verandering in te brengen.

stukjes van wat pagina's

2 comments:

Anonymous said...

heeeeeee, lekker bezig en Jan Smit gezien; Jasper en z'n maatjes zijn boffers..en z'n moeder boft lekker mee...xxxAuk

Lin's ding said...

en ik heb je broer ook nog op de foto, hij bofte ook...heb heb aan de ene kant op de foto en Jan Smit aan de andere kant...heeeee, is dat niet leuk? Hihi