Sunday, January 22, 2012

workshops



Deze maand heb ik twee vrijdagen een workshop gevolgd. De eerste volgde ik bij mijn vriendin Elly. Zij gaf de workshop 'intuitief schilderen'. Met drie andere dames ging ik, na een meditatie oefening, lekker aan de slag. Ieder op haar manier. Behalve verf gebruikten we ook nog andere materialen. Elly begleidde ons tijdens ons proces en na afloop kregen we nog een reading bij ons schilderij. Intensief, maar erg fijn en goed. 

Afgelopen vrijdag was het tijd voor nog een workshop. Dit keer ging ik met 3 andere dames naar Oost Souburg voor een lesje scrappen op de AZZA manier. Cursusleidster Nicoline zorgde voor een gezellig dagje. Geinspireerd kunnen we aan de slag en we gaan zeker nog een keertje terug voor nieuwe technieken.

3 comments:

Anonymous said...

De Elly-manier...daar kan ik me nog iets bij indenken, maar de AZZA-manier is mij geheel een raadsel; dat moet ik dra eens nader onderzoeken...ahum....veeeel liefs en hopelijk tot gauw,
xxxxx je eindwerk-stressende vriendin

Lin's ding said...

heeee lieverd, niet te veel stressen hoor, anders moet je zeker op workshop..hahaha...heb je gemist deze week! Je hoort me heeel snel hoor! Houd je woensdagochtend voor me vrij of red je dat niet? liefs!

Roosnans said...

Heee leuk! Lekker bezig geweest! Ben benieuwd naar het resultaat. Zag wel ergens een bekende pyamabroek....grin.... Geniet er van! Moeten maar weer eens samen knutselen!

Kuz zuz