Monday, October 05, 2009

zwemmen


Afgelopen zaterdag was het 3 weken geleden dat we ons met het hele gezin naar het subtropisch zwemparadijs in de buurt verplaatsten. Dit op uitnodiging van de Fortis die iets maatschappelijk goeds gingen doen voor de kinderen van Jaspers kdc en hun gezin.

Van 10.00 uur tot 15.00 uur stonden het Fortis team ter beschikking om ons te assisteren bij het zwemmen met ons gehandicapte kind, op onze spullen te passen of voor het halen van een drankje en/of eten.

Het was zaterdag dus wij waren op het gemakje gestart en arriveerden om 11 uur. Jasper was nog maar net omgekleed of daar had je een meneer met een camera en een mevrouw van de Fortis.... mochten ze ons "volgen". Ja hoor zeg ik overdonderd. Zowat de hele zwempartij van Jasper wordt opgenomen door de cameraman, die gewoon met camera en al midden in het zwembad ging staan. Hoe langer Jasper in het water ziat hoe meer Jasper genoot. Nog nooit "zwom" hij zo lang. De door mij aangeschafte zwemkraag ging al snel uit en zonder genoot hij veel meer. Ik kon hem uiteindelijk (zonder camera) door het zwembad "trekken"onder zijn oksels. Heerlijk vond hij het en dus mocht hij 's middags nog een rondje. Natuurlijk genoten Eline en Bram ook en staan ook zij op de film(die gelukkig alleen voor intern Fortis gebruik is :zo charmant zal ik er niet op staan, want ja charmant en ik passen niet echt bij elkaar) want natuurlijk kwamen ze af en toe kijken hoe hij het vond. Zelf gingen ze lekker van de glijbanen en dobberden ze gezamenlijk lekker rond met zo nu en dan het gezelschap van hun pa of ma. Dat is genieten voor hen en voor ons, want dit soort uitjes staan nooit in onze agenda. Misschien toch maar eens doen.

4 comments:

zuz said...

heerlijk voor Jappie! gewoon vaker doen! wij gaan wel mee met Wout en lief!xxxx

Lin's ding said...

Is goed...houd ik jullie aan, maar dan moeten we wel vroeg dat water in, want 's middags wordt het te druk voor een zwemactie met Jasper

Natje said...

Oh wat lekker, effe plonzen. En hij geniet er duidelijk van!
En jullie allemaal dus. Liefs Natje xxx

Anonymous said...

zozo, de familie Geus in de hoofdrol; krijgen we daar de video nog van te zien? Ik hoop van wel; lekker plonzen...en hoezo jij en charmant niet samen...dat lukt vast wel aardig.