Monday, October 05, 2009

mooie luchten








Vorige week nam ik deze foto's. We moeten extra gaan genieten van ons uitzicht, want naar het schijnt staan deze bomen er binnenkort niet meer en aangezien er te weinig geld in kas zit kunnen we nog een poos wachten op nieuwe bomen, herplantplicht of niet....
Nog even een mooie spreuk uit het boekjeSmile,365 opgewekte meditaties van Richard Kirsten Daiensai:
Als ik inadem,
lach ik,
als ik uitadem,
lach ik,
en denk met mijn hart
en geniet van het moment.
typisch dat ik deze met ogen dicht uit mijn boekje pikte: Bram zit verkouden op de bank en had vannacht last van een piepende ademhaling. Niets is toeval.

3 comments:

zuz said...

staat ons huis er voor de deur wel erg kaal bij, vinden paul en ik.... mmmm
Stom dat er niet herplant wordt! Protest, bezwaar!!!
knuf
zuz

Lin's ding said...

tja...er is herplantplicht en daar streven ze wel naar, de vraag is alleen wanneer ze dat doen...zucht

Anonymous said...

En heeft Bram ook weer meer lucht inmiddels; beterschap Bram!!!!