Friday, May 23, 2008

W.A.K.


alles ophangen. Zo goed?
nog even iets in een schriftje schrijven in de hoop op reacties
het eerste schilderij links is van Elly
dat hebben we toch leuk ingericht, niet? Rechts de schilderijen van Elly
nog 2 aquarelkrijt tekeningen hangen voorin de zaal

Alles komt altijd tegelijk. Zo ook de gezinsdag en het Weekend Amateur Kunst. Nadat ik op vrijdag vele rondjes gereden had om alles voor de gezinsdag klaar te hebben (samen met Es. die ik ophaalde en terug thuis bracht) moest ik vrijdagavond ook nog mijn tekeningen en schilderijen op gaan hangen in café 'de Kastanje".

Samen met mijn teken/schildermiepje Elly en dochterlief Eline ging ik aan de slag. De 2 mannen waarmee we de ruimte moesten delen waren al klaar en hadden alle panelen die je op een tafel tegen een muur kon zetten op 1 na al "ingepikt". Wij hadden dus staande panelen en gingen aan de slag met vislijn, punaises, tafelkleden enz. Het resultaat was dat we de ruimte sfeer gegeven hadden en het geheel spannender oogden.

Zaterdag na de gezinsdag nog even gaan neuzen. Toch wel spannend dat je bij je werk aanwezig bent. Ook nog even geneusd bij 1 van de andere locaties waar ook onze oud- huisarts zijn schilderijen tentoongesteld had. Verbaasd is hij dat ik ook teken en schilder. Hij heeft dat al die jaren dat hij hier over de vloer kwam gemist en dacht dat alleen Jasper bij ons schilderde. (dit vanwege het schilderij dat Jasper hem bij zijn afscheid cadeau had gedaan) Hij vindt het maar knap dat ik er tijd voor heb met mijn gezin met 3 kinderen waaronder 1 ernstig gehandicapt.

Ha, hij moest eens weten hoe ik mijn kleuren nodig heb. Ik werk zo heel wat uit mijn systeem, dat heb ik de laatste tijd (met hulp van) wel geleerd.

We gaan ook nog even uit eten met pa, ma, zuslief en haar gevolg om te vieren dat ma 65 geworden is en dat ze nu eindelijk ook bij de "ouwevandagen" hoort. Dit volgens mijn lieve pa, die 7 jaar ouder is. Het is een druk dagje geweest voor Jasper; moe gaat hij zijn bed in en mag lekker uitslapen.

Zondag ga ik natuurlijk ook WAKken en neuzen bij de buren (andere WAKkers op andere locaties) en heb ik het heel gezellig met Elly en co. Zals gewoonlijk hebben we veel plezier.
We mogen trots zijn op onszelf en dat zijn we dan ook...haha.

Het weekend sluiten we af met veel gezelligheid rond de barbecue van Es. Veel te laat gaan de jongens naar bed, maar wat hebben we weer genoten. Dank je wel lieverds!

6 comments:

Anonymous said...

Mooie exposotie, blijf je werk bewonderen! Knap hoor, ik doe het je niet na! Liefs natje xxx

John said...

Dat ziet er allemaal heel mooi uit! :-)

Roosnans said...

Ziet er mooi uit hoor zus! Goed werk verricht. Hoop dat je er een beetje van heb kunnen genieten tussen alle druktes door...
knuf
zuz

Martha said...

Haha, natuurlijk hebben jullie veel meer sfeer in die ruimte gebracht! Ziet er heel erg mooi uit :-)

Anonymous said...

ik heb een echte Bean in mijn bezit, ik ga hem gauw ophangen hoor...dan is 't bij mij doorlopend expositie! Enne,,,nog proficiat voor je moeder!!!
Liefs,
Aukje

Anonymous said...

Hej Lin. Hoe is het eigenlijk met het vervoer van Jasper afgelopen? Heb je daar nog wat van gehoord? Liefs Natje xxx