Friday, May 30, 2008

frustraties

Zo, al mijn frustraties over schoenen die maar niet willen lukken en idem dito rolstoel heb ik neergelegd bij de kinderrevalidatie arts. Dat lucht op. De schoenmaker spreekt ze maandag en wie weet krijg ik ook nog een hulptroep maandag bij het aanpakken van de rolstoel. Ik heb het met schoenen en grote rolstoelen met zitortheses helemaal gehad. Alles moet anders. Nu moet alles even zakken voor ik verder kan gaan schilderen, want dat is door alle frustraties er niet meer van gekomen en zit ik met 2 schilderijen die niet klaar raken en ook dat wil ik anders. Eerst moet alle zooi uit mijn systeem en dan kan ik er weer tegen aan. Lastig voor mij maar waar. Dus als je me zoekt ik zit te schilderen aan onderstaand schilderij.

6 comments:

John said...

Als je dat soort frustraties af kunt schuiven moet je dat gelijk doen ja. Dat schilderij wordt wel mooi he...

Lin's ding said...

@redstar...nou..om nu te zeggen dat ik dat meteen bij een ander leg..kuch...de zitorthese heeft 2 maanden op zich laten wachten en er is de afgelopen 5 maanden al herhaaldelijke malen na menig aandringen van mij aan gewerkt. De schoenen zijn ook al in de maak vanaf januari: ook 5 maanden dus en nog steeds geen schoen in het vooruitzicht. De maat was nu vol... ik heb er genoeg van en dus neem ik maatregelen...in de vorm van de kinderrevalidatiearts.
Tja en dat schilderij...het is de bedoeling dat het mooi wordt..

Roosnans said...

ben eel benieuwd naor da schilderij liefke....je houdt ons wel in spanning hoor...
knuf
zuz

Anonymous said...

grrg grrg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...en nu.....grrrr...schoenen voor Jasper...grrr grrrr ik grrr met je mee en met Jasper grrrr....grrrrrrauk

John said...

@ Lin, Ja, ik kan me voostellen dat de maat vol was... Dat was bij mij denk ik al eerder gebeurt..

Martha said...

Life goes round and roud
Op het kaartje welke ik voor je trek staat:"geef alles op wat je vrede vertoord"
sterkte Lin
Liefs Martha