Tuesday, May 22, 2007

onverwacht natuurgenot








Zaterdagavond, na een dag vol gezelligheid met zus, haar zoon en lief, nodigde vriendin Dianne me uit voor een wandeling door Saeftinghe. Ja, ja, ik wilde wel mee.
Zondagochtend werd ik door haar, haar man en dochter opgepikt voor een heerlijke wandeling door het verdronken land. Dianne is werkzaam daar en mag een stuk van het gebied zelf gidsen dus gingen we met z'n viertjes het schor in. De groepen moesten nog vertrekken, dus alle vogeltjes waren nog op hun "plaats". Heerlijk genoten we van het zingend schor, vogelgezang, planten, licht en water en zompig slik.
Echt zo'n heerlijk rustgevende start van de dag...zucht.... bedankt Dianne...ik geniet nog na en verder hebben we gelukkig de foto's nog.

5 comments:

Roosnans said...

mmm, aardig netwerk heb je. Via jouw vriendinnennetwerk ga ik naar de camping... misschien een teamdagje via een andere vriendin..sudder sudder....
schone plaatjes weer oor!
kuz
zuz

Lin's ding said...

moet je doen, is geweldig voor een teamdagje....en daarna naar Hulst en eten bij brasserie de Volle Maan...lijkt me wel oke, alleen zullen ze het wel ver weg vinden. Trouwens bij Pascal voor is natuurgebied Zwart, kun je ook in met gids...misschien iets voor dit weekend?

Anonymous said...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmooie foto's make!!

Martha said...

Tjonge ik ben helemaal weg van de foto met zandribbels in het water. breathtaking!

Lin's ding said...

He Mike!! Weer terug in ons land! Snap wat je bedoelt met de foto