Tuesday, May 15, 2007

o.a. de Haan

Na de jaarlijkse autorally op zaterdag met veel visite en gezelligheid in en om het huis, want de auto's namen op mijn fotopunt (bij het sluisje en de dijk met bomen) de bocht gingen we op vakantie.
Dat is al weer twee weken geleden . We genoten van ons weekje vrijaf aan de Haan. Het betekende zon, zee en strand en na een dag of 2 wind van zee. Voor Jasper was dat zandhappen geblazen toen we toch op het strand gingen zitten met mijn schoonouders die op bezoek waren. Dat moesten we bekopen en Jasper werd snipverkouden waar later thuis een kuurtje voor gehaald werd bij de huisarts. Mijn blog stokt onmiddelijk, want mijn nachtelijke wandelingen door het huis inspireren me niet tot blog verhalen.
Natuurlijk beviel ons het midweekje weg ons prima. Het water lonkte, mijn kinderen en mijn boek ook: we waren heerlijk samen.
Niet alleen mijn schoonouders kwamen langs, maar ook vriendin Esther met haar Jelle, Olaf en Lara. De kinderen fietsten die dag nog op ligfietsen door het dorp en we genoten van hen, elkaar, een terrasje en de spaghetti. Ook de tram werd uitgeprobeerd en zo gingen we naar Oostende om wat te shoppen.
De dagen waren zo voorbij en het leven van werk en school begonnen weer. Niet voor lang. Bram is nu weer een weekje vrij, Jasper en ik zijn onafscheidelijk en de andere 2 zijn vanaf donderdag weer vrij. Heerlijk.

4 comments:

Martha said...

Heerlijk te lezen dat je je zo heerlijk hebt vermaakt en ik hoop dat jullie nog een beetje weer hebben gehad, hier was het echt prut.

Roosnans said...

mike is een weekje mis hoor...
toen jullie zandhapten
zaten wij ook in ut zonneku hoor

hopelijk gaat met jappie weer wat beter
en geniet maar lekker
met mukaar!
kusku
zusku

Martha said...

O 'mike een beetje mis'sorry...:-)

Lin's ding said...

is goed maiskes, ge ze allebei liefkes or