Saturday, May 26, 2007

een kijkje om me heen




mijn favo klaprozen ontbreken natuurlijk niet in deze rij

margrietjes

schuur raampje

Nu de bermen weer volop in bloei staan ben ik weer behoorlijk in mijn nopjes. Ik geniet altijd van het kleurenspel en de verscheid die het ons brengt. Als ik met de fiets boodschappen heb gedaan stop ik met tas en mand vol aan de kant van de weg om erop los te knippen met mijn digi vriend. Later stap ik met manlief in de auto om de door hem gespote orchideën op de gevoelige plaat vast te leggen. Dat lukt me niet in 1 keer, dus fiets ik s'avonds nog even terug. De ene ochidee staat een halve kilometer verderop en de ander een kilometer of 2 hier vandaan richting schelde. Ik kan het niet laat en knip nog even een hek en het raampje van de schuur. Meteen duik ik achter de pc en speel met adobe... zie hier het resultaat van mijn spelerlei.

de hekkensluiter

1 comment:

mijnafvalrace said...

Wauw, wat een mooie foto's... echt geweldig bewerkt! Helemaal super!