Saturday, April 07, 2007

Paasperikelen en zoo

paasbrunch op school
paasgevoel in de dierentuin



ook ik kijk rond en geniet van de andere mensen....en hun kleding
Heerlijk, heerlijk, iedereen thuis en de zon schijnt. Morgen is het pasen en dan zijn mijn jongste zoon en zijn enige tante jarig. Dat wordt weer een gezellige boel met veel bezoek.
en gisteren liepen we met vele anderen in de Zoo van Antwerpen. Geniet, geniet...al waren er weer veel kinderen die niet meer wisten dat ze dieren achter hekken kwamen bekijken. Ach, that's life.
Voor wie het niet weet: de dierentuin in Antwerpen ligt letterlijk achter het Centraal Station, wat een prachtig staaltje bouwkunst op zich is. We namen 1 keer de lift en namen zo letterlijk een kijkje achter de schermen van beide gebouwen. Dat vind ik dan weer leuk om te fotograferen, dat snap je.

3 comments:

Anonymous said...

mooi he, al die diversiteit...
tot morgen
dikke knuf
van die
enige tante..

mijnafvalrace said...

Wat leuk, de dierentuin! Ik hoop dat jullie hebben genoten (maar zo te zien en te lezen wel!)Het was in ieder geval heerlijk weer...
Wij komen morgen (vandaag dus) ook nog even, begin van de avond, denk ik (we hadden nog een verjaardag van tante Anneke, dus vandaar)
Geniet er maar van!
Dikke knuffel
Irma

Martha said...

HEEE, van harte gefeliciteerd met je zus en ik hoop dat het een gezellig samenzijn is geweest. Ik loop een beetje achter merk ik nu...Geniet van de zon en elkaar!
Hug Mike