Wednesday, October 04, 2006

snoeihard

Soms heb je van die dagen die je goed begint totdat.... Ja we kennen ze allemaal. Ik had een week of wat geleden zo'n dag en nu heeft een mij zo dierbaar persoontje zo'n dag. Bij ons allebei was een opmerking die ons van slag bracht. Dat gebeurt dan vooral omdat het uit een onverwachte hoek kwam. Je ziet ze niet aankomen maar ze komen snoeihard binnen. Dus voor ieder die het nodig heeft trommelen Bono en ik allebei op de Djembé alleen maar positieve geluiden door. Zet je oren dus open en laat ze tot je doordringen.

2 comments:

Lin's ding said...

Wat is het toch een schattig Bonie plaatje hè? maarre ik zal mijne oorkes open zetten zodat ik al u getrommel goed kan oren!!!
kuzzziez van mij

Roosnans said...

thanks voor de positieve geluiden!
kus
zus