Tuesday, October 17, 2006

herfstvakantie



Herfstvakantie; wat een heerlijkheid. Op de thermometer denk je nog eerder aan zomer dan aan herfst en dat alleen maakt het leven al goed.
De eerste beste dag gaan we op uitnodiging van Dianne en Hans naar het zomerverblijf in Saeftinghe. Het is daar niet toegankelijk voor alle bezoekers en ik voel me dan ook een bevoorrecht mens dat ik daar af en toe mag komen genieten samen met mijn gezinnetje. Samen met Dianne en mijn fototoestel met telelens heb ik daar rondgelopen en nu moet ik nog even afwachten wat het resultaat is. Dat is het nadeel van een "gewoon"fototoestel. Als het resultaat goed is zet ik later nog wel een plaatje op mijn blog.

Dan zondag. We genieten gewoon door. Dit maal wandelden we, samen met nog vele andere mensen die hetzelfde goede idee hadden, door het bos in Clinge. Ook nu gingen de camera's weer mee. We sloten de middag af met een onverwachts bezoekje aan de 'Driesjes en ook dat was goed. Goed gezelschap voor iedereen.

Nu hadden we voor maandag nog een leuk uitstapje. Dit maal waren we uitgenodigd in "de Haan"aan de Vlaamse kust. Esther, Jelle en de kinderen bivakeren daar een weekje en wij genoten een middag/avond mee.
Ook dit keer was het prachtig weer en daarom werden er nog heren zwembroeken voor Eline en Bram gekocht, zodat ze extra genieten konden. Bram zwom zelfs nog een paar slagen en verder werd er veel gemodderd.
Mijn beste vriend, de camera, was ook weer mee en gelukkig voor ons hadden ze nog niet alle strandhuisjes opgeruimd voor het stormseizoen. Ik had in mei, toen wij daar een weekje zaten, al wat foto's gemaakt, maar dat bleken er natuurlijk veel te weinig. Ik moet gewoon nog veel oefenen met mijn telelensje. Benieuwd hoe het afloopt met mijn 3200 asa foto's in dat prachtige zonlicht.
Ook mijn digi-vriend was erbij. Dat kan ik jullie alvast laten zien. Zo legde hij mijn knappe dochter vast op de gevoelige plaat en ook het water en zand.

4 comments:

Lin's ding said...

eigelijk sta ik best goed op die foto.. je kan niet zien of iek debiel lach, en mijn debiele broek kan je ook nie zien!!!!! maar het was wel gezellie he mammmie?????????!!!! kuzzzzzzie van elienie

Lin's ding said...

debiel,debiel, zoek dat maar eens op je woordenbroek hoor enne, het is een heel coole herenzwembroek, die je prima staat toevallig. PUH

Lin's ding said...

miemie niet siegie diet diet ien hieriezwiembriek ies!!! iek schiem mie nie iel! griesies vien mie!!

Anonymous said...

awel....nieuwe zwembroeken??? wat een toffe na-zomer...
kus
zus