Wednesday, October 11, 2006

met een gouden randje

Er zijn een heleboel "dingen"met een gouden randje. Je hebt dagen met een gouden randje of iets korter, momenten met een gouden randje. Mensen met een gouden randje zijn er ook en zoals te zien zijn er ook wolken met een gouden randje. De meeste mensen zullen deze wolken waarschijnlijk niet opvallen, maar ik ben iemand die van de kleuren in de lucht valt en dus nogal eens met mijn neus naar boven gericht staat.
Men zegt dat je veel dingen aan je kinderen doorgeeft en daar geloof ik ook wel in. Helaas geven we niet altijd de juiste dingen door, maar dat mijn oudste oog heeft voor het kleurenspectakel in de lucht vind ik toch wel heel leuk.
Zij was het dan ook die me attendeerde op deze speciale wolk. Ze was op weg met step en zak naar de kastanje boom van onze buurman iets verderop om kastanjes op te sporen voor het geval ze nog eens veel tijd heeft om er figuurtjes van te maken. In plaats van rechtdoor te gaan stopte ze om door te seinen met gebaren dat ik een foto moest maken, daar, van een wolk. Alleen het gebaar wolk snapte ik niet.
Geen punt, even de neus buiten en ja mooi plaatje weer. Altijd de digi in de buurt, dus het plaatje was zo geschoten.

3 comments:

Roosnans said...

mooi he?
dag mens met een gouwen randje!
kus

Lin's ding said...

hallo collega blingertje, kussie

Lin's ding said...

hoooooiiii mamamie ik vond het ook een moooooie foto!!!!! Ik hou van jjjjjjjjou kuzzziezzz van Eline