Friday, October 13, 2006

MEE delen



Een poos geleden werd ik voor het eerst van mijn leven geintervieuwd.Door een medewerker van MEE Zeeland. Free die zo nodig met me meedenkt had dat gevraagd. Hij had in december geregeld dat Samson in januari op bezoek kwam. Ik stemde met het intervieuw toe, mits Samson accoord ging. Ja dus.

Zo gebeurde het dus dat ik op een middag met een collega van Free aan de tafel zat. In plaats van een Samson verhaal wilde hij vooral dat collega ouders met een gehandicapt kind zich in het verhaal konden vinden. Tja, ik leuter er wel op los hoor, u roept maar.

Met gemengde gevoelens las ik later de kladversie in de mail. Tja wat vond ik er van. Echt een boeiend stuk vond ik het niet, maar ja ik wist alles al.

Hier en daar is het artikel bijgeschaafd en de belangrijke dingen die ik volgens de intervieuwer allemaal zei staan er vast niet in...of ik zie niet wat hij belangrijk vond. Ach, zie hier het resultaat en oordeel zelf. Laat me dat dan vooral ook even weten, ben benieuwd naar jullier reacties.

4 comments:

Lin's ding said...

IK HEB EEN BEROEMDE MAMAMAMAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!! je stukkie is grappieg hoor!!!!! KUZZZZEN VAN MMMIJ

Anonymous said...

heeee, ik wil dat hele stuk nog lezen hoor!!!! Dat van nie bij de pakke neerzitten....da's al lang bekend heeee... aukje

Anonymous said...

Mooi helder stukje, wil alleen verder lezen...Het houdt zo abrubt op. Ik weet niet of je het wil maar als je het soms prettiger vindt mij rechtstreeks te mailen: wolschip@planet.nl is mijn mailadres. Je bent een heerlijk open mens en ik ben zoveel mooie foto's tegengekomen.
Dank voor alles, warme groet, Mike

Lin's ding said...

Hi Mike, wat wil je weten? Ik schrijf wel hoor, laat je vragen maar komen en ik antwoord wel. Ik weet namelijk alles al, dus weet niet waar ik verder zal gaan