Sunday, June 18, 2006

weekendje met


Heerlijk zo'n weekendje met mijn zus en neefje Wouter over de vloer. Gelukkig hebben we weer heerlijk vakantieweer cadeau gekregen, zodat er na de fietsexcursie met pa flink gezwommen kon worden.Wouter stond al op het trapje klaar voor een frisse duik en Bram was in een tel omgekleed om mee te duiken. Eline hield het bij een paar korte zwemtijden, maar de jongens moesten onder dwang het zwembad uit om te lunchen, oranje tompouche te eten (vanwege de voetbal natuurlijk..gisteren won het Nederlands elftal) en te drinken.
Tegen de tijd dat het eten van de bbq klaar was hadden ze toch wel veel zin in het eten en kwamen Wouter en Bram als verzopen katjes aan tafel... wat hadden ze een pret gehad.
Natuurlijk heb ik zelf ook het koele sop nog opgezocht en ik heb zelfs een poging gedaan om te beginnen met een aquarel...laten we het daar vooral niet over hebben.

Vanavond ben ik nog naar het feestje van vriendin Nancy en Walter gegaan. Rudie ging naar het feestje van de Steltkluut en genoot vooral van de muziek van Ambras. Zus Nancy paste op, dus alles was weer onder controle..... in ieder geval werd Jasper, nog steeds of alweer, verkouden , net wakker toen Rudie en ik tegelijk op de stoep stonden. Ben er net geweest en wacht met gaan slapen tot hij slaapt..Hopenlijk sneller dan gisteren (van 2 tot 4 wakker)


Gisteren keken Rudie en Bram voetbal... Jasper natuurlijk ook en Eline en ik tijdens het eten en tijdens en na het boodschappen doen..
Zo zien mijn thuis supporters er dan uit (zo nu en dan)

4 comments:

Lin's ding said...

haa lief maamaatje!
jouw aquarel(of hoe je het ook schrijft...) was anders wel heeeeel mooi geworden hoor!! :-)
het was heel gezellig!!
kuzzies van je dochteeeeeeeeer ........Eline!!

Roosnans said...

dank zussie
voor weer een heerlijk weekend
in je heerlijke vakantie paradijsje...
kus
zus

Roosnans said...

heee,
nu kan ik het eens schrijven... wanneer komt de volgende????
ha ha ha ha

Lin's ding said...

was een beetje problematisch, Rudie heeft iets voor altijd geblokkeerd, dus geen internet. Heb nu alle beveiliging uitgezet...niet echt een oplossing toch.