Tuesday, June 13, 2006

geluk

Een mooie spreuk, zoals die bij ons op de wc. te lezen valt.


Geluk verveelt me nooit

Vanaf dat de zon gaan schijnen is en we weer buiten leven genieten we weer even extra van alles. Buiten eten, zwemmen in de tuin, alles proeft weer als nieuw en zoals mijn zus aan de telefoon vond dat het klonk als vakantie, zo voelt het ook. Vooral afgelopen weekend toen iedereen thuis was. Heerlijk was het weer.

Zondag mochten we genieten van het zomerverblijf in Saefthinge en wat is ons landje toch bijzonder zie je dan weer. Het was slecht foto weer: veel te licht, maar het leverde dit plaatje op.

Apart of niet?

Jasper had zondag last van de warmte door het heen en weer rijden van en naar Saefthinge, maar daarna ging het weer goed. Dus het benauwde moment was gelukkig snel geweken.

Ook nu nog even genieten van ons klein kneuterig geluk. Vanavond houden de kinderen en ik ons eigen mini bbq. Heerlijk

ook typisch een plaatje uit het verdronken land.Hahaha

3 comments:

Roosnans said...

zoals Sandy (vriendin) en ik al zeiden, zondag op het strand........wat is het leven mooi.......

grinnn

Lin's ding said...

Hee ma! leuk zeg! ik vond het ook leuk op saftinghe ;-) kus van mij

Brams leventje said...

he sufkop zegt mijn zus....
maar dat is ze zelf hoor...
ik vind jou heel lief en je blog is ook heel leuk. heel veel kusjes van bram