Friday, June 09, 2006

Nieuw zwembad

Heerlijk de zon laat zich weer van zijn beste kant zien, dus dat is weer vet genieten.
Jasper kan vitamines opdoen voor de broodnodige opbouw van zijn weerstand en de rest kan onbeperkt genieten van het buiten spelen.
Woensdagmiddag zetten Bram en ik ons nieuwe zwembad op van 366cm doorsnee en gooiden de slang erin. Esther en Olaf werden door Jelle gebracht om mee te komen genieten. De slang was lek en we probeerden dus een binnenbad te creeren in de schuur. Het lek kregen we niet zo snel dicht vanwege de nattigheid en daarom gooiden we de oplaasbare trampoline in het bad. Nou dat was vet cool genieten en veel lachen.
Esther en ik genoten van de pret die de jongens hadden en toen Lara met de bus van Jasper arriveerde genoten we van haar toen ook zei genoot van het zwembad. Stilletjes zat ze te glimmen in het water.

Ook donderdag veel zon en dus sprongen Tessa en ik in het zwembad terwijl we het bad verder vol lieten lopen. Tegen half 4 zat er al behoorlijk wat water in voor Bram en Lisa. Natuurlijk nam Eline ook een duik toen ze verhit van school kwam.

Vrijdag werd er al weer gezwommen. Dit keer kwam Wendy ons helpen pret maken en ook dat lukte weer prima.

Gelukkig zijn we echte bofkonten en zijn de weergoden ons goed gezind....veel zon, dus veel waterpret in eigen tuin in het verschiet...Hiep Hoera...we genieten ons suf .

1 comment:

Lin's ding said...

Heee mamamiepje!(leuke naam hè)
Je hebt gelijk, ik geniet me ook suf in de zon en natuurlijk in het nieuwe...zwembad!!!! Kus van Eline