Sunday, August 10, 2014

tekenles

Het afgelopen schooljaar waren "mijn" kinderen hele lessen bezig met hun eigen project, de letterbak.
Voor ieder van hen had ik er eentje gekocht (lang leve de Action) en aan hun de taak om deze te vullen in één thema. Er werd door sommigen gezwoegd en veranderd en anderen werkten er met hart en ziel aan om het tot een mooi geheel te krijgen. Ondanks dat ze weken de tijd hadden is het helaas niemand gelukt om de letterbak helemaal af te krijgen en helaas heb ik ook niet van alle letterbakken foto's.
Ik vond het een genot om te zien hoe het ontstond en vorm kreeg en hoe een paar meiden steeds blijer werden naarmate het vorderde. Daar doe ik het voor! Blije kinderen, blije juf. Wel hoop ik dat ze in de vakantie hun letterbak af gemaakt hebben en dat ik nog wat resultaten te zien krijg.



 
 Er kwamen nog wat kinderen later, toen ze er zeker geen tijd meer was voor een hele letterbak. Dat werden dus dienbladen op eigen wijze.

1 comment:

Roosnans said...

leuk ideeeee!!! ga ik pikken!!! hahaha

dikke knuf
zuz