Thursday, March 27, 2014

mindfulness...of toch maar niet

Een week of wat geleden vroeg ik aan een vriendje in de mail of de batterij het nog deed, aangezien ik wist dat zijn takenpakket nog wat uitgebreid was. Een waterval aan woorden waarbij mindfulness compleet met groene thee en kringgesprek het hoofdthema was. Conclusie, het was niet zijn ding. Dat is genoeg voor geplaag natuurlijk en prompt "valt" er een cursusaanbod Mindfulness van Civas in mijn mailbox. Niet te lui stuurde ik die optie aan hem door, tenslotte is een schriftelijke cursus zonder kring gesprek en groene thee. Behalve dat ik voor gek werd verklaard leverde het niets op. Nou ja dat is niet waar, want lekker lachen is belangrijk.
Een paar dagen later nam ik een stapel oude Flows door om er uit te knippen voor ik ze weg zou gooien. Nee dat is niet jammer, hele jaargangen tijdschrift past echt niet in mijn huis en de knipsels worden bewaard en veel plaatjes verwerkt in knutsels. Zo heb ik er meer aan dan dat ze op een plankje liggen. Maar goed, dit terzijde,  natuurlijk vind ik een exemplaar gewijd aan het thema Mindfulness. Geïnspireerd hierdoor maakte ik dit tekeningetje....voor de beginner. Alle keywords in een notendop, zonder dat er iets vanaf hangt. En nee, de artikelen hoefde ik niet op te sturen.

No comments: