Wednesday, June 19, 2013

projectjes afronden en opstarten

Het ene project zit nog in de afrondingsfase en het andere start al weer op. Het gaat snel hier in huize Lin. Zo snel dat ze er zelf moe van wordt. Hoe je het ook went of keert en je jezelf op de kaart wilt zetten met kunst en kinderen het huishouden en het gezin gaat ook gewoon door.
Deze week ronden teamgenoot Nadja oftewel Peppie van het duo Peppie en Kokkie, zoals zij ons noemt, en ik het project af. Met alle nieuw te vormen groepen van groep 3 tot en met groep 8 zijn we deze week weer aan de slag samen met hun leerkrachten om hun kartonnen zelf af te maken voor het kunstproject begin deze zomervakantie. De resultaten worden prachtig. Volgende week moeten de stokken bevestigd worden zodat alle kinderen rechtop geplaatst kunnen worden in het wandelbos.
we blijven kwasten poetsen,
verf klaar zetten,
mengen en opruimen.
Het andere project wat even tussendoor komt is speciaal voor de directeur van de basisscholen hier op het dorp. Volgend jaar gaan ze samen als één school en dus moet het doek vallen bij beide scholen. Daar kom ik dus in beeld om dat te een beetje leuk te verwezenlijken. Nu maar hopen dat het goed uit de verf komt, want daar ziet het nog niet naar uit. Ik werd buiten gestoord door de regen en het verplaatsen van een, plaatselijk, nat geverfd laken van 3 bij 2 meter ging niet helemaal goed. De gele verf zit nu ook op plaatsen waar het niet hoort te zitten. Terwijl het droogt denk ik verder over hoe ik dat ga oplossen....zucht....





Details uit het assortiment "kartonnen" kinderen.


2 comments:

Roosnans said...

Succes met de gele verf....

T zijn in ieder geval prachtige kinderen geworden!

Xxxx

Anonymous said...

wow het ziet er echt heeel leuk uit! nog leuker dan ik in mijn hoofd had! Ik was alsmaar vergeten op je blog te kijken...
Nu ga ik even aan de slag met je 'tijdschriftje'! Liefs, Eline