Friday, August 31, 2012

jarig, Amsterdam, hond

Een allegaartje op mijn blog vandaag. Woensdag was ik jarig. Het was een fijne dag. Lieve mensen in mijn huis, met gezellige verhalen, lieve verwennerijen, Facebook felicitaties en een té erge E-card. Degene die hem stuurde zei dat ik maar een extra stukje taart moest eten, wat ik dan maar deed ook. Ik bak best lekker (glutenvrij) gebak dus dat is geen punt. Ik heb er ook maar foto's van gemaakt, vond ik wel melig.
traktatie voor de kinderen van die overblijven op dinsdag

lekker taartje
nog een extra stukkie


extra stukje taart


een Amsterdams stukkie taart




op vrijdag is taart ook lekker



Donderdag nam ik Jasper en mijn moeder mee om Eline en mij te vergezellen naar Amsterdam. Eline had om tien voor zes in de avond een afspraak dus we hadden een hele dag om te shoppen en rond te wandelen. Eline's vriendin was ook nog met haar autootje vanaf Groningen gekomen dus de meiden konden  lekker bij kletsen. Leuk hoor zo'n dag midden in een gewone week. Het werd wel laat dus de ochtend kwam vroeg voor Jasper. Gelukkig konden we samen zwemmen vanochtend zodat de spieren lekker los kwamen. Verder schilderde ik nog aan mijn hond dus zie ik hier nog even een tussenstandje.

zo ziet de hond er nu uit

3 comments:

Roosnans said...

Das een wel heeeel lekker blogje!!! Nog stukkie over gelaten voor ons?

Hond is erg mooi!

Knuf
Zuz

Lin's ding said...

uh, nee, alles op....maaaaar ik bak vers gebak voor jullie. Behalve voor Wouter, ik denk dat hij meer houdt van mijn chocolade cupcakes die ik in de vriezer gestopt heb dan wat ik van plan ben klaar te maken.
Ik ben ook wel blij met de hond.... nog even en hij is klaar.Thanks zussie. kussss

ingrid said...

jam jam, kom ook snel een stukje lekkers halen... ( misschien te combineren met stefan van school te halen??? moet maandag en vrijdag tot vijf uur... is t bijna half 8 eer hij thuis is)))