Monday, August 27, 2012

hond in wording


Vanavond mezelf blij gemaakt met wat schilderen aan de "hond in wording". Na het ploeteren op het tekenen van "Dikke" de hond kwam hij op mijn doek te staan in bruin tinten. Daarna verdween hij onder een laag wit en wachtte hij op mij. Vorige week zag ik de life versie met zijn bazinnetje die van niets weet en bleef hij even staan om naar me te kijken. Tja, ik heb hem zelf een keer gefotografeerd en hij weet dat ik met hem bezig ben. Vandaag dus eindelijk van start met het invullen van kleur, vacht, karakter, oogjes enzovoort. Er is nog veel werk aan de winkel, maar wat voelt het goed om er aan te werken. Heerlijk gewoon.

3 comments:

Roosnans said...

Wordt n mooie woef, goe gedaan!

X

ingrid said...

wow... enne als je nog eens modellen nodig hebt???

Lin's ding said...

heee Pas.... de hond gaat goed, bijna klaar. Het is een opdracht ik geloof niet dat ik anders snel een hond zou gaan schilderen al moet ik zeggen dat ik er wel van genoten heb om het te doen.hihi.....jij bent lekker bezig met je honden zag ik. We moeten snel eens afspreken hoor!liefs van hier.

en zus....hihi...Woef!