Thursday, November 03, 2011

deze week






deze week gaf ik Marieke haar map


kleide ik voor mijn cursus, wat eerst best frustrerend was,



gaf ik Aukje haar map... en kletste lekker wat met haar bij terwijl we wat boodschapjes deden en lunchten bij vriendin Esther in la Place





en genoot ik van mooie luchten, gesprekken, mailtjes en kaartjes van nog meer mooie mensen. Verder genoot ik van tekenles met mijn kinderen en het maken van kleurige achtergrondjes op doeken. Nu nog voorgrondjes, maar de week is nog niet om. Geniet er van allemaal.

2 comments:

Anonymous said...

wooo, ik heb echt wel de mooiste map gekregen..haha...ik wil ook nog eens die notentaart gaan proeven van Esther...bis bis...
xxxxxxxxxxxauk

Natjeelco said...

zo weer bijgelezen zeg! Heerlijk genoten van de vakantie lees ik.
En super paar kilo kwijt. Nu ik nog hihi. Natje xxx