Tuesday, October 11, 2011

Huiswerk

Sinds heel wat maanden ben ik bezig met de cursus "Creatieve therapie". Voor je anderen kunt helpen moet je eerst met jezelf aan de slag. Een heerlijke cursus vind ik het. In en na de zomervakantie kwam ik niet echt goed op gang en lukte het niet zo om mijn huiswerkopdracht naar mijn tevredenheid op papier te krijgen. Gelukkig mag ik er de tijd voor nemen en nu kan hij dan eindelijk op de post, zodat ik verder kan met de volgende les.


Deze kon mijn goedkeuring wel doostaan.

Deze werd het zeker niet, ik heb hem zelfs niet meer afgemaakt.


En dan nu: OP naar de volgende les.

2 comments:

zuz said...

gaat helemaal goed komen!!!

gewoon lekker bezig zijn....

knuf
zuz

Eline said...

ziet er leuk uit!!
kunnen we volgende week samen huiswerk doen :D
kus