Friday, June 17, 2011

geslaagd!


Het is feest hier in huis, de oudste, dochter Eline, is geslaagd voor het vwo. Niet zo maar geslaagd, maar met prachtige punten. Ze heeft er kei-hard voor gewerkt en daar mag ze nu van genieten. We vieren haar "overwinning" in stukjes en beetjes, want het leven is vol. Sinds ze klaar is met de examens en na een weekje rust in de Ardennen is ze weer aan het werk in groep 3/4 van haar oude basisschool. De kinderen hadden een mooie slinger voor haar gemaakt. Trots waren ze op hun "juf Eline" ("ze blijft tot de zomervakantie": riepen ze op haar eerste dag), die natuurlijk trakteerde op lekkers.

Nu maken we ons op voor een weekend vol feestjes, maar eerst taxi rijden voor Bram en wat klasgenoten, voor pa en ma, die ik op moet halen na hun vakantie en maak ik nog even een slaapplek klaar voor mijn zus die komt logeren.

3 comments:

John said...

Gefeliciteerd!!! Mijn zoon is ook geslaagd, en ook met zeer goede cijfers. We kunnen trots zijn :D

zuz said...

en ik heb weer heerlijk geslapen hoor, in het warme en feestelijke Nest hier op dn Eeck!!!

Superknappe dochter heb je, in many ways!

kuz
zuz

Anonymous said...

En het feest was zeer geslaagd; errug gezellig...en lekker bijgekletst...nou nog eens rustig evalueren...haha..
xxxxxxxxxauk