Thursday, June 23, 2011

en toen was het batterijtje leeg...



Wat een voortdurende stilte hier op dit blogje. Jullie vragen je misschien af waar ik gebleven ben? Dat antwoord is simpel: gewoon hier in mijn tokootje. Na de druktes van de afgelopen weken, is het nu even tijd voor rust. Na alle gezelligheid van afgelopen weekend; met een logeerzus die zondag heerlijk hielp in de keuken (dank je mops), een feestje op zaterdag en feest in eigen huis op zondag wat het batterijtje op maandag leeg. Niet alleen bij mij, maar ook bij Jasper. We zijn nu al dagen samen thuis en iedere dag gaat het beter. Jasper had diarree en kreeg er nog een loopoor bij als bonus. Hij knapt iedere dag meer op. Mijn batterijtje laadt iedere dag wat beter op en dus doe ik iedere dag ietsje meer. Het hoogtepunt van gisteren was mijn tekeneles, die weer erg gezellig was met 11 kinderen die schilderden, kleurden, knipten, plakten, tekenden en aandacht vroegen voor hun werkje en vandaag wil ik graag weer eens overblijven. Mijn dochter, die nu helpt in groep 3 en 4, heeft de honneurs voor me waargenomen en dat doet ze goed. Vandaag valt ze in voor een andere moeder en....ach ... ik heb "mijn"kinderen gemist hoor...hun babbels, grapjes en de knuffels die ik van sommigen krijg. Het is altijd een hartverwarmend uurtje.



Verder geef ik het batterijtje nog maar wat tijd en hobbel wat gezapig door het huis...wel zo leuk voor Jasper. Dus...tot snel weer hoop ik. Fijne dag allemaal ... en dat jullie batterijtjes echte duracelletjes mogen zijn. (zo wordt ik nog steeds genoemd door een oud leerling.....Duracell...deze week even niet dus..haha)

2 comments:

Roosnans said...

he gossie, jap in de lappen en jij met een laag batterijtje... sterkte lieffie! helaas te ver weg om even een handje bij te steken. Doe lekker rustig aan, morgen is er nog een dag, en over morgen enz...

knuf
zuz

Meriam said...

morgen gaan we ff heerlijk samen het batterijtje opladen ff samen leuke dingetjes zoeken voor onze knutsels.. dikke knuff en blij dat het met jasper weer beter gaat