Sunday, November 14, 2010

spreuken


Ik zal het opbiechten, ik heb een geheime liefde. Vanaf nu dus niet meer geheim nee. De liefde bevat kaartensets met mooie plaatjes en/of mooie spreuken . Met mij zijn er meer die de kaartjes liefhebben. Zo komt de buurvrouw graag even een kaartje trekken uit de serie Magische boodschappen van de elfen. Mijn tekenles kinderen houden van de kaartjes voor kinderen en de boodschappen van de kleine engelen. Mijn kinderen zijn ook regelmatig met de kaartjes in de weer en zelf ben ik weg van de teksten op vleugelen van Licht, De Aarstengel Michael spreekt... iedere keer weer is de tekst op het kaartje zo kloppend...
Speciaal voor jullie bloglezers heb ik een paar mooie spreuken van Michael getrokken:
Leef bij de dag en houd van ieder moment;
wat niet betekent dat u maar raak moet leven,
maar begin nu te leven, alsof het uw laatste
dag op aarde is!..... Michael
Ik, de Heer Michael en de
Hemelsde Heerscharen omringen
u met liefde en bescherming en
denk eraan: U is nooit alleen....
Zie die prachtige poort voor uw
geestesoog en zie hoe een zeer
smal pad door die poort leidt;
ja, het is tamelijk stijl, maar niet
onoverkomelijk...Michael
Nu een kaartje uit magische boodschappen van de elfen ( het plaatje mag je er zelf bij bedenken)
Wie moet je vergeven?
Als je oude boosheid en wrok loslaat,
zul je zien dat je verlangen
werkelijkheid wordt.
Tja en dan zijn er nog de kaarten van Janosh. http://www.the-arcturians.com/ned/index.htm Niet te versmaden zo mooi en wat maken ze soms veel los. Ik heb een werkset waar je iedere week 3 kaarten bij mag trekken. Een weekkaart, een kaart bij een vraag die je stelt voor jezelf voor deze week en een ondersteuningskaart. Iedere dag schrijf je je gevoel op: plus of min en een reminder aan de dag. Aan het eind van de week kijk je naar je kaarten en evalueer je de week. De kaarten blijken treffend te zijn. De andere set is ook zo mooi en daarbij heb ik veel geleerd in de vorm van een cursus.
En...wat is jouw geheime liefde? Onthul je hem aan ons?

2 comments:

Roosnans said...

Mijn geheime liefde, die weet je, die ga ik hier niet onthullen (sorry). Mijn kaartjes verzameling is ook heel aardig...grin.
Deze is voor vandaag:
'ik sta mezelf toe het niet te weten.' (Uit het doosje inspiratiekaarten van Happinez)

knuf
zuz

Anonymous said...

He Lin, ik trok vandaag een spreuk uit "mijn boek vol verlangens":
wanneer vullen we ons kopje koffie nog eens tijdens gelukzalige, maar noodzakelijke prietpraat.....

Nou, dat kan toch geen toeval zijn he ;)
X Auk