Thursday, November 12, 2009

smurfen en zo

Niet alleen ben ik al heel wat jaren lid van de ouderraad op school en blijf ik over. Ik ben ook samen met een collega ouderraadslid DE ouderredactie van de nieuwsbrief wat er op neer komt dat ik ons stuk, wat steeds kleiner wordt (nu nog een half A4tje), in elkaar draai. Vorige maand had ik een wedstrijd uitgeschreven. Maak een smurfenstrip (ivm de nazomerwandeltocht die om Smurfen draaide) en maak kans op een smurfentaart.
Deze ochtend bakte ik dus taart. Morgen komt er een verse nieuwsbrief uit met de 4 winnende strips. Ook de enige strips die ik kreeg overigens. Vandaag moest het dus gebeuren en maakte ik 4 kinderen blij met elk hun eigen taartje. Reken maar dat er geglimd werd door de desbetreffende kinderen.

Zelf werd ik deze week ook blij gemaakt. Mijn vriendin Es stuurde me deze leuke clown en het plaatje van Gargamel. Met daarop geschreven:"Ik vond deze foto nog van jou". En zo is ons Smurfenverhaal van dit schooljaar compleet. Met glimlach en al.

1 comment:

John said...

vier winnaars is wel leuk natuurlijk, en van de taart zullen ze wel genoten hebben