Thursday, May 14, 2009

Ik ben er nog hoor

Zoals jullie merken is het hier erg stil. Hier in huize Lin is het lang zo stil niet. Er moest genoten worden van de laatste vakantiedagen, geholpen worden met een scriptie, opgepast worden, moederdag gevierd enzovoorts. Komend weekend is het weer WAK (Weekend Amateur Kunst) weekend en natuurlijk moet ik nu alles nog inlijsten en klaar maken voor de tentoonstelling. De kinderen van mijn tekenclub mogen er ook bij weet ik sinds gisteren dus ook dat moet ik nog regelen. Even druk dus, maar de verhalen over Parijs (met lekke voorband) komen hoor. Ideeën genoeg.

6 comments:

Martha said...

Dus dit is gewoon een smaakmakertje? Ik blijf geduldig wachten hoor :-D

Natjeelco said...

Oh ik ben benieuwd! Heb trouwens vandaag wat van mijn tekenwerk op de site gezet.. kijk maar eens. Natje xxx

Roosnans said...

aaahhhh, wat een cliffhanger.....grrrrr
wil alle details!

dikke kuz
tot zaterdag
ma wil samen naar WAK met zn allen!

Roosnans said...

en wij waren ook in dat wak (snap je hem?)
xxx wouter

Natjeelco said...

Ja en nu is het wachten op Lin! Dat zij wat mooie foto's gaat plaatsten van een te gek weekend! Wij wachten met smacht! Natje xxx

zuz said...

Sluit me helemaal aan bij Natje...waar blijft het verslag en de foto's .... kuz
zuz