Friday, April 17, 2009

update


Voor ik me ga storten op een van mijn minst favoriete taken in het huishouden even een kleine update:
sinds het vorige blog is er weer heel wat "gebeurd": zo werd mijn jongste zoon, Bram, 11 op dezelfde dag dat zijn enigste tante 41 werd. Niet alleen hun verjaardagen werden die woensdagmiddag in onze kleine familiekring gevierd, maar ook het geregistreerd partnerschap van zuslief en haar vriend. Niet alleen zus nam taart mee, maar ook Bram had gezorgd voor taart. Hij bakte zelf zijn chocoladetaarten en versierde ze leuk. Als echte zoete mensen (minstens 2 stukken taart dus) hadden we een leuke middag samen. We sloten ons feestje af met een door Bram bestelde aspergemaaltijd en het overhandigen van een ganzebordspel aan de geregistreerde partners.


De dag daarop ging ik voor de derde keer een workshop volgen van Gary Jenkins en 0p vrijdag was er een paasbrunch op school met 3 kinderen uit groep 8 als paashaas. Natuurlijk vierden we pasen met het zoeken van eitjes, bezoekjes aan de ouders en zelfs een etentje bij vrienden. Brams verjaardag werd nog wat gevierd en daarna begon de week weer met de gewone dingen als oppas "spelen", overblijven, sta-tafel regelen op Jaspers kdc, tekenles geven
en schilderen bij juf Daisy. Dit keer schilderen we ons eigen kind.

fase 1 ............................................fase 2
Vanmiddag ga ik schilderen met een paar kinderen op school en morgen ga ik een lesje pastel tekenen volgen.
Je "ziet" niets bijzonders, maar wel gezellig hier.... en de kat.... die trekts zich nergens iets van aan.

5 comments:

Natjeelco said...

Ik zal je nog geen foto's laten zien wat ik gemaakt heb :-( Het is nog niks. Maar ik ga leren! Je hebt weer heel mooi geschilderd! Prachtig! Liefs Natje xxx

Eline said...

aah wat een lieve poez is sootje toch <3 <3
je schilderij van jassie is ook heel mooi mams!!
xx

John said...

Wat een mooie shcilderwerkjes! Hahaha, hier kunnen we de katten ook op zulke plekjes vinden, of ergens helemaal achterin op zolder :-)

Roosnans said...

Jappie lijkt!
Ganzebord met Wouter gespeeld en vetvetvet verloren....
Druk druk druk daar weer zo te lezen, als het maar gezellig is!!
dikke zoen
zuz

Anonymous said...

hoi,
bijzonder zeg, dat schilderij; helemaal Jappie met een blij en tevreden uitdrukking...
Aukje