Monday, December 15, 2008

Rennen

Hoewel ik tegenwoordig veel beter mijn grenzen aangeef, ren ik toch door het staartje van het jaar. Dat rennen gaat geheel relaxt, maar feit is dat andere dingen blijven liggen. Dat wil zeggen dat ik daar soms licht van baal, maar ook kan betekenen dat ik 's avonds extra lang bezig ben.


Ik zal het jullie uitleggen. Net voor Sint jarig is, is onze Jasper jarig. Hij werd alweer 14 jaar. De dag voorafgaand aan zijn verjaardag was ik bij hem op het kdc om zijn verjaardag te helpen vieren. Op zijn verjaardag zelf deden we dat bescheiden en mocht ik nog een keertje naar zijn kdc, omdat zijn fles paardenmelk uit de koelkast gevallen was en die kon daar niet tegen. Toen kwam Sint op het kdc en ik ben de huisfotograaf dus nam ik van ieder kind een foto met Sint (die ik nog moet af laten drukken, shi...ps) en de dag er na kwam Sint op de basisschool. Dat betekende dat ik om half 8 met mijn schminck in de aanslag stond en o.a mijn eigen dochter een kleurtje gaf. Op school gearriveerd stond ik weer paraat met mijn camera, want ook hier behoorde dat tot mijn taak. Sint bracht ook nog pakjes thuis, dus hadden we een gezellige pakjesavond en we vierden met vrienden Jaspers verjaardag met taart, knabbels, spaghetti en verse pizza.
Veel gezelligheid dus en daarna schoten we door naar Kerst nadat de Sint spullen weer opgeruimd waren. School werd in fases versierd, thuis gisteren eindelijk ook en Bram moest op astma controle bij de kinderarts. Voor Jasper had ik overleg met de Arts Verstandelijk Gehandicapten i.o. en gingen we naar de diƫtiste allemaal i.v.m paardenmelk. Bloed werd geprikt en nu wachten we op de uitslag (genoeg vitamines/ wel of geen koemelk of andere allergieƫn).

Gelukkig was er tussendoor en tijdens al het bovenstaande gedoe tijd voor ontspanning en lachen. Nu ren ik nog even door deze week met oudergesprek op Elines school, vergadering, voorbereidingen aan de carnavalsbeurs,afsluiting van mijn cursus, kerstdiner op school en de trouwfeest van de buren en dan ga ik genieten van de vakantie en hopenlijk lekker tijd om eens lekker te schilderen.
O ja, mijn vlinder op bestelling is klaar, alleen is de besteller niet zo haastig meer om te komen. Ach, wat maakt het uit... geniet er van en zie maar wat het jullie doet. Ik hoor het wel van jullie..toch?

9 comments:

John said...

Gefeliciteerd voor de jarigen. Jasper (en de Sint dus :lol:)
Rennen is nooit goed Lin, hoe druk je het ook hebt.. Hoeveel haast kan een mens hebben?

Lin's ding said...

Hoi Redstar...zoals ik al schreef ren ik relaxt...ik heb geen haast maar school soms wel en daar trap ik dan ook hard op de rem, maar er blijven dingen die gedaan moeten worden door weinig mensen en dan loopt het huishouden minder hard...alleen de was moet echt soms gestreken en in de kast...tja...

Roosnans said...

nou, ik heb toch wat moeite met de combi rennen en relaxt.... ik krijg dan toch een visioen van monty pytons flying circus en hun silly walks (http://www.youtube.com/watch?v=wippooDL6WE)...tja.....
Hou het lekker relaxt zou ik zeggen! dikke zoen
zuz

Anonymous said...

Nog van Harte met Jasper!!!
Sorry, helemaal vergeten dat hij jarig was.
We gaan vanaf zondag een weekje weg dus ik wens je alvast fijne kerstdagen!
En je vlinder is prachtig!!!
natje xxx

Martha said...

relaxed rennen? hoe doe je dat toch???

Lin's ding said...

@Martha: gewoon, vooral flexibel zijn en alles laten gebeuren..zoals geen boodschappen maar wel een goed gesprek en tegelijkertijd de achterflap van de nieuwsbrief

Lin's ding said...

@Nans: haha...ik voel wel wat voor mijn eigen circus...hihi...

Martha said...

Men, ik vraag me werkelijk af hoe je dit toch allemaal doet en volhoud.
"Lin's flying circus"
Hm, het 'bekt' wel goed ;-)

Brams leventje said...

ik vond het een mooi schilderijtje.
bram