Thursday, January 10, 2008

blij...droevig


Dagen rijgen zich aaneen. Mooie dagen hebben we gehad: een hele vakantie vol. We genoten van elkaar en het samen zijn met lieve vrienden en familie. Heerlijk uitjes en veel kneuterigheid. Niets bijzonders om een blog mee te vullen; hoewel het mij altijd weer bijzonder aanvoelt al die liefde en vriendschap die onderling verspreidt word. Toch heb ik niet het idee dat er iemand zit te wachten op een opsomming van wat we al die dagen gedaan hebben.

Nu, nu is het echte leven weer aangebroken en meteen bereikt er ons allerlei droevig nieuws. Nieuws wat me raakt en aardig van de kaart brengt. Zo verloor Jasper vandaag zijn "oude"groepsgenootje (Jasper zit tegenwoordig in een andere groep); tevens taxigenootje. Tja en dat doet pijn en wat komt dat dichtbij (en niet alleen geografisch gezien).

Laat ons maar veel genieten van al onze dierbaren, want wat kan alles toch snel veranderen. Vanaf hier voor ieder veel liefs en veel sterkte voor de moeilijke dingen in het leven.

4 comments:

Anonymous said...

He lieve Lin,
echt droevig nieuws ja, weet je toch even niet wat je daar nou op moet zeggen,he?(tenminste, ik toch niet. Life's not fair. Nou, mop, ik zie je morgen.
liefs,
aukje

Martha said...

Ja dat is droevig nieuws maar toch fijn dat je dit deelt en weer even een levensteken geeft. Het lichtgevende engeltje krijgt gelijk een mooie betekenis.
Sterkte
hug, Mike

Roosnans said...

nu ik het verhaal er achter ook heb gehoord, slik ik maar eens een brok weg...mijn lieve sterke zus...
sterkte voor woensdag.
Dikke zoen

mijnafvalrace said...

Heel veel sterkte Lin...
heb je behoefte aan een bakkie thee en een luisterend oor... hier in de Eisenhowersingel is altijd iemand thuis !!! (de komende 8 weken toch)
Liefs Ir