Wednesday, August 08, 2007

vakantievibes


Heerlijk genieten we nog van het vakantiegevoel, hoewel het bijna naar school-gevoel begint te knagen. Rudie is nog lekker vrij en dus genoten we van allerlei uitjes. Zo togen we met de familie Kroks (grapje) naar Plopsaland, waar ik mezelf weer overwon door in zo'n achtbaandinges te stappen hoe simpel ook en waar we Jasper vet verwenden met nieuwe dvd's van Big en Betsy (ja heus, die bestaan). Natuurlijk bezochten we ook de zomershow van Samson en Gert, Jaspers favourieten, waar hij erg van genoot.

Onverwacht gingen we nog 3 dagen naar de kust, want Pascales caravan op haar camping stond zomaar leeg. Zonde met het zonnetje in het vooruitzicht dus gingen wij hem bevolken. Mijn zus met haar lief en zoonlief campeerden daar nog steeds en dus trokken we 3 dagen met elkaar op. Veel geplaag over en weer en gezellige maaltijden, want we zijn een stel smulpapen bij elkaar.


Vandaag trokken we er op uit met mijn schoonouders en ook dat was gezellig. Dit keer kon je ons vinden in domein Puyenbroeck (Vlaanderen, Belgiƫ).

Kortom, we halen uit de vakantie wat er te halen is. Dan hebben we veel moois om op terug te kijken als het gewone leven weer begint.

Bij deze speciaal voor Lau ook nog een foto van de tomaten en zo in zijn kas.....mmm reken maar dat ze smaken!

13 comments:

Roosnans said...

heeerlijk die zongerijpte tomaten..

en wat was het weer gezellig, he smulpaapjes!!!

veilig thuis weer, groetjes en dikke knuf!

en factor 5 ligt in de vuilnisbak! ha ha

ingrid said...

He Linda,
Super bedankt voor de leuke foto's, we zijn er erg blij mee. Kom snel nog maar eens genieten. Ik dacht een oplossing te hebben voor t fles probleem, maar het paste niet. Maar....... Marco wist nog wat, ik laat het snel weten.
Liefs Pas

Martha said...

Heerlijk zo'n spontane vakantie en wat een mooie foto's weer wie zie ik daar zo dappper in het water spartelen? En wat is dat rode op die ene foto, lijkt op gras?

Lin's ding said...

ha, als je dat weet Mike, zorg ik er voor dat je een gebakje krijgt!

Martha said...

Euh, van de grasfoto of van de bikkels in het water?

Martha said...

Ik geloof dat ik een orca in het water zie. Klop da?

Lin's ding said...

die zwemfoto is simpel dat zijn er 2 van mij, die van m'n zus en ikke zelve....het gaat om wat jij een grasfoto noemt, die bovenste onder het stukje tekst van Puyenbroeck.: succes

Martha said...

Kom je het gebakje brengen?
Volgens mij zijn het de veren van een kip of haan....
Mjammie, ikke krijg taart :-)

Roosnans said...

nee joh, dat is een oranje draaimolen...toch??? taartje van me???

Lin's ding said...

Mike je hebt gewonnen hoor het is een haan! Ik zorg dat je taart krijgt. Applausje voor jou (klapklapklap)

Roosnans said...

mmmmm, jammer, ik wil ook best taart winnen...snif....

de schatkaart gaat nu in een enveloppe!
kuz
zuz

Martha said...

je hebt de foto wel heel kunstig genomen hoor. Ik kwam op het idee omdat ik een foto van een haan zag met dezelfde veren :-)

Martha said...

Mjammie taartje was smulsmullekkerrrrr en nu op :-)