Saturday, August 18, 2007

atalanta's


Er wordt hier volop getransformeert. Al maanden komen er alleen vlinders uit mijn krijtjes en binnenkort wordt ik 37. Zoals Sandra zei 3 en 7....is een nieuwe start. Ook zit een stuk van de tuin vol met Atalanta's. Wat staat er ons allemaal te gebeuren? Ben benieuwd. Ik heb van de week al flink genoten van verdiepte gesprekken met vriendinnen, waarbij synchroon huilen een nieuwe toevoeging lijkt...grinnik... mooi hoor al die mooie meiden die ik om me heen heb. Ik kan zo weer janken als dank voor wat ze me bieden en dat allemaal doordat ik nu eindelijk hardop heb toegegeven heb dat ik MOE met hoofdletters ben.
update: lieve mensen, dat er hier af en toe een synchroon traantje geplengd wordt wil niet zeggen dat er emmers vloeien hoor, juist dat synchroon werkt op de lachspieren.

5 comments:

Anonymous said...

lieve mammie als jij MOE bent moet jij heeeeeel veeeeel uitrusten todat je niet meer zo moe bent !ik zal je wel helpen!

Anonymous said...

je jankt maar eens lekker hoor...even de boel schoon-stromen...

dikke knuf
zuz

Martha said...

Yep, helemaal mee eens, tranen reinigen en luchten op ;-)

ingrid said...

He Meid,
Jij wil mij opbeuren, maar volgens mij moet ik jou ook opbeuren, zullen we elkaar maar opbeuren en steunen.... Lekker janken lucht zeker wel eens op. maar dat moe zijn komt me wel heel bekend voor? toch iets te maken met dat najaar? Na 04.09 is je vakantie verblijfje weer leeg, dus kun je nog eens bijtanken als je wilt.
Liefs Pas

mijnafvalrace said...

Hey Lin,
Af en toe je tranen hun gang laten gaan, is inderdaad goed hoor! En zoals Eline al heel terecht zei... als je MOE bent, moet je UITRUSTEN... Is makkelijk gezegd, I know! (en dan breng ik mijn koters ook nog eens wat woensdag extra... foei!)
En als je een luisterend oor wilt, die zijn hier altijd in voorraad hoor!!!
Geniet vandaag maar lekker van je dagje met Eline en veel succes morgen bij de heren dokter met Jassie!!!
Liefs Irma