Tuesday, October 07, 2014

Mini tekening in een doosje

Twee jaar geleden maakte ik voor een meisje een tekening voor haar verjaardag.  Ze bleef bij me over op school en samen met een stel andere kinderen zat ik op vrijdag na het eten regelmatig wat te tekenen.
Gisteren was ze weer jarig en toen ik even met haar kletste op school (terwijl ze eigenlijk al voor de inval juf aan het werk was) had ze het over die tekening. Ik geloof niet dat ze het haar moeder al vergeven heeft dat ze de tekening weg gegooid heeft in een opruimbui.
Ze had graag een nieuwe,  maar ja...wat die je aan zo'n moeder... Haha... Ik opperde dat het misschien een mini tekening worden moest en die heb ik dus even gemaakt.
Vervolgens heb ik de tekening in een luciferdoosje geplakt. Ik ben benieuwd wat ze er van vindt. Straks moet ik weer overblijven....



2 comments:

Roosnans said...

Super cute natuurlijk! X

Anonymous said...

wat ben je toch een mooi mens! dikke knuf
Auk xxx