Saturday, October 18, 2014

Logeren in u.z. Gent

Afgelopen donderdag was het dan zo ver. De veroorzaker van alle abcessen was bekend en zou worden aangepakt.
Om zeven uur waren we ter plekke en vroeger dan gepland was Jasper op weg naar het o.k. voor zijn operatie. Een uurtje zou het duren.
Dat viel me alles mee, want bij de vorige actie, het schoonmaken op de dagkliniek, duurde langer. Iets langer dan een uur nadat ik hem op de operatietafel had achter gelaten werd ik door Jaspers dokter gebeld. Hij was klaar,ik mocht komen.
Het viel me alles mee, geen wiekgaasjes meer voor ons, maar een gelijmde wond en de verzekering dat het geen pijn geeft het verwijderen van een speekselklier. Ondertussen kan ik me daar verbaasd bij aansluiten, geen pijnmoment opgemerkt.
Helaas wordt er nog steeds vocht afgevoerd via de drain en mogen we dus nog een nachtje blijven logeren met z'n tweetjes. Jammer voor de oudste wiens herfstvakantie nu afloopt en voor de jongste wiens herfstvakantie nu begint,  maar gelukkig kunnen we er altijd iets positiefs van maken met z'n allen.
En wij...wij hebben studio 100 tv! Vetttt!



 

No comments: