Friday, September 20, 2013

schilderen

Natuurlijk ben ik nog steeds bezig met schilderen. Een paar maanden geleden liet ik me inspireren door een foto genomen vanuit de Hubble satelliet. Ik vond deze foto's op de MSN Startpagina. Prachtig vind ik ze en dus koos ik er eentje uit. Hier zie je twee details uit het schilderij.
 


deze foto gemaakt door de Hubble
satelliet was de inspiratiebron
voor mijn schilderij.
De smaak te pakken van kleur, ben ik nu weer bezig aan een schilderij vol kleur. Dit naar aanleiding van  een kleurrijk drieluik die vriendin en schildermaatje Elly op internet vond. Het is digitaal gemaakt. Ik heb een ministukje uit dat drieluik uitgekozen waardoor ik me laat inspireren. Hieronder zie je weer twee details uit het schilderij, maaaaar....het is nog niet af, dus het kan nog
 flink veranderen.


No comments: