Sunday, July 21, 2013

plaidjes haken

 



Het is vakantie en dus tijd voor leuke projectjes. Mijn 20 jarige dochter is een poos geleden begonnen met het haken van bloemetjes die samen een plaid moeten gaan vormen. Een heel vrolijk geheel wordt het, kijk maar.



 Ook bij mij kriebelde het weer om te gaan haken en dus ging ik op zoek naar leuke gehaakte plaidjes en het liefst van granny squars. Dat idee heb ik nog even opgeschoven want ik kwam een leuk dekentje tegen gehaakt met een schuine ajoursteek. Goed idee van het blog hakenenmeer.blogspot.com. De 6 vrolijke bolletjes die ik al een keer kocht zocht ik meteen op en zo ging ik aan de slag. De vrolijke bolletjes blijken erg dik en dus werk ik met katoenen bolletjes wol ertussen. Ik moet nog een eind, maar de zomer is nog niet klaar en ik vind het maar wat leuk om zo nu en dan mijn haakwerk op te pakken tussen het lezen, tekenen enz. door. Heerlijk genieten! En? Ook zin om te beginnen?




3 comments:

Roosnans said...

Geweldig vrolijke boel! Wel warm..... Pfffff
Xxx

Roosnans said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

gezellig hoor! Ziet er kleurrijk en kunstig uit! x Auk