Thursday, September 09, 2010

de koek is op

De koek is op, de vakantie is klaar: iedereen is weer begonnen met het gewone leven. Dat betekent dat manlief weer gaat werken, Eline gestart is in 6 gymnasium, Jasper weer naar zijn dagverblijf gaat en Bram nu gestart is in de brugklas. Voor mij betekent het dat ik nog maar een paar keer moet overblijven en nog 1 keer aan de slag ben gegaan met de nazomerwandeltocht. Dan is de koek ook op voor mij bij de basisschool.
Het is allemaal zoeken naar een nieuw evenwicht en dat vindt de een moeilijker dan de ander. Ach ik vind mijn draai wel hoor. We transformeren gewoon even door.

3 comments:

Natje said...

Gelik heb je, tijd voor verandering :-) Natje xxx

Anonymous said...

mooie foto mam!
eline

Roosnans said...

En hoe is het met de wandeltocht der wandeltochten????
Krijgen we daar ooknog een mooi verfstukske van te zien? ben benieuwd!

knufz
zuz!