Monday, August 30, 2010

jarig

Gisteren was ik jarig. Het was ook echt een dag waar ik me jarig op voelde.Mijn kinderen verwenden me erg: ze haddden weer met liefde mooie knutsels gemaakt en een cadeautje voor me gekochten gezorgd voor een mooi versierde tafel en lekker ontbijtje. Rudie verwende me met 40 rode rozen en verder kreeg ik een lief telefoontje en kaartjes van mijn vriendin die in Frankrijk op vakantie is, een lief smsje, lieve mensen op bezoek die warmte, knuffels en gezelligheid met zich meename plus bloemen, een gedicht en nog meer cadeautjes.voor deze bofferd. Kortom een heerlijke dag, waarvoor ik iedereen wil bedanken.
Als voorbereiding had ik de dag ervoor taarten gebakken voor iedereen: met gluten, zonder gluten, met minder suiker, minder of geen eieren..hihi...voor ieder wat wils...en zo goed als op na afloop van zo'n eemooie dag.
Vandaag nog wat verder gefeest met mijn oppaskindjes en hun moeder en nog een vriendin die langs kwam. Leuk hoor jarig zijn, ook als je 40 word en eindelijk bij DE club hoort.

5 comments:

Roosnans said...

aplausje weer voor de allesbakker!!!! t was weer heerlijk!

knuf
zuz

John said...

Ik had je al gefeliciteerd, dus dat doe ik nu niet meer :D
Het was een leuke dag blijkbaar :D

Natje said...

De club??? Oh wat spannend haha.
Ik heb nog een paar maanden.. volgend jaar maart hihi. Maar ik vind het ook niet erg hoor, is wel een leuke club :-) Verstand komt met de jaren was het toch?? Natje xxx

Anonymous said...

Hee mam
fijn dat je je echt jarig voelde! dat is de bedoeling op je verjaardag :)
Kus Eline

Anonymous said...

Pfff, spuit 11, zo voel ik me maar alsnog proficiat en dikke zoen!
Martha (mikelodeon)