Friday, April 30, 2010

van hot naar her

Dagen gaan toch zo snel en ondertussen ren je van hot naar her en de benen van onder je lijf. Natuurlijk allemaal door mijn eigen nalatigheid. Het is maar goed dat ik gewend ben om op de laatste moment en onder stress te werken.
Wat ik zoal gedaan heb? Vorige week zondag was ik de hele dag te vinden op de rommelmarkt samen met Jelle. Zijn vrouw bakte wafels en onze zoons stepten, fietsten en visten en amuseerden zich prima. Aan het eind van de dag genoten we van onze eerste barbecue. Op de plaatjes zullen nog even moeten wachten, maar het zag er erg komisch uit met de 2 mannen onder de parasol zittend naast de barbecue, want we werden getrakteerd op een fikse regenbui.
Donderdagavond moest ik mijn schilderijen ophangen in een bejaardenhuis in Oostburg. Natuurlijk wist ik dat ik aan de beurt was voor mei en junie maar de exacte datum las ik zondagavond na de barbecue in de mail. Dat werd dus lijsten kopen, inlijsten, en een lijst maken van de schilderijen die ik ophing. Een fiks karwei, waar ik woensdag pas aan toe kwam. Dit dan ook maar omdat Esther niet naar Ikea kon en ik dus "vrij" was. 's Avonds dook ik met ma in haar dozen met gordijnstoffen en viste er 3 uit die ik vandaag omtoverde tot gordijntjes voor de retro vouwcaravan van vriendin Esther. Ze kwam ze ophalen toen ik er nog aan bezig was dus kletsten we gezellig om na de middag allebei aan de slag te gaan met het inpakken van onze vakantiespullen.
Ja...we gaan er lekker even tussenuit. Met het hele gezin vertrek ik naar Engeland. De belevenissen over Stonehedge, Avebury en Londen zullen wel weer verschijnen...Even geduld, ik ga van hot naar her.

4 comments:

Natje said...

Oh semester (oftewel vakantie..) Lekker zeg! Veel plezier en niet teveel regen wens ik jullie toe. Natje xxx

Martha said...

Heerlijk Lin, jij en je gezin heel veel plezier in het Engelse land en kom heel en uitgerust weer terug :-)

Anonymous said...

ha Lin, heb je nog een goede trip gewenst via de mail op donderdagavond (laat) helaas een blijkbaar bejaard e-mailadres zie ik nu; dan alsnog bij deze; nice vacation and lots of love!!!Auk

Natje said...

Hej Lin.
Ik weet dat je inmiddels weer thuus bent maar de was ligt natuurlijk voor je klaar. Was het leuk in Londen?
Ik kan toruwens Stockholm ook aanbevelen, is ook rolstoelvriendelijk.
Enne.. kom je op mijn blog kijken?
Er staat iets voor je klaar!
Natje xxx