Saturday, April 17, 2010

nu breeekt mijn klomp...

Afgelopen donderdag was een dagje dat ik niet ging overblijven. Ik had een goede reden om te spijbelen, want ik ging naar de afscheidsdienst van mijn vriendins man. Later op de dag hoor ik van Bram dat de dag op school behoorlijk anders dan anders was verlopen. Er was voor de tweede keer in zeven weken tijd ingebroken op school. In plaats van de school in mochten alle kinderen sporten in de sporthal. In plaats van uitleg over vinger afdrukken en handafdrukken maken gymles, hoewel de juf haar gymschoenen ook meegenomen waren.
Vorige keer waren de nieuwste computers meegenomen, maar nu zijn er met de laptops van de beamers erbij 17 stuks verdwenen plus 2 beamers.
De beveiliging wordt dus opgeschroefd, want ja, in een tijdperk met digiborden en veel werken op pc's wordt alles weer zo snel mogelijk vervangen.
Mijn klomp brak vrijdag. Toen ging ik wel overblijven. Mijn collega kwam terug uit de inloopkast met de vraag of er nu echt geen melk meer was. Tuurlijk wel zeg ik, want ik deed zelf de boodschappen voor de vergadering van maandagavond en had het zelf in de kast gezet: twee dozen melk, een wit en een choco en drie potten drinkboullion, waarvan ik er al een klaar had gezet voor de dag erna.
Je voelt de bui al hangen, dat is niet helemaal goed gegaan. De dieven namen ook de doos met chocolademelk en 2 potten boullion mee. Nou vind ik alles best, maar de melk meenemen? Prik mij maar lek, daar snap ik niets van.

2 comments:

Roosnans said...

nou, ze staan er dan wel straks gezond voor door al die melk, die inbrekers!

knuf
zuz

Natje said...

oh jeej zeg, dat hoor je toch niet gauw... dat ze ook melk stelen. Natje xxx