Wednesday, August 23, 2006

Nazomeren

Afgelopen weekend,19 augustus, gingen we lekker naar Antwerpen. Genieten van het eerste weekendje vrij. Met een vakantiegevoel liepen we met massa's mensen langs de kaaien te kijken naar de fregatten en brikken die mee gedaan hadden aan de Tallship race.
We genoten met volle teugen totdat we precies op de verkeerde plek overvallen werden door hoosbuien met onweer. Voor we een beetje konden schuilen waren sommigen van ons, waaronder ik, drijfnat. We sloten ons uitje af met een frietje in de plaatselijke patatzaak vlakbij de bus om even op te warmen. In de bus gingen bij Rudie en mij (geen jas aangehad) de shirten uit om die te vervangen door jas of vest..en dat terwijl er net voetgangers aankwamen. Ja dat kan natuurlijk niet volgens Eline en Bram. De panden van mijn jas werden snel bij elkaar gegrepen....wat een grapjassen

4 comments:

Roosnans said...

ha ha ha ha ha
humor die kids!

Lin's ding said...

Wij zijn Geeeeeeeeeeeeeen Grapjassen!!!!!!!!!!!!!!! Maar dat doe je toch niet................. tenminste ik niet.................. Maar toch was het wel heel gezellig.
kuzzies van mij

Brams leventje said...

Ja mama het was heel leuk.
De boten waren heel mooi.
Ik hou van jou.
Bram

Lin's ding said...

en ik van jou lieverdje!!!!!