Tuesday, October 13, 2015

Musicaldecor

Aan het eind van vorig schooljaar was ik lekker bezig op de basisschool. Net klaar met het kunstproject met groep zeven en de groepen acht mocht ik meteen doorstomen naar het decor van de eindmusical. Niet ik ging het decor maken, maar de kinderen onder mijn leiding.
De musical speelde zich af op een festival dus voor alle bands die er gingen optreden moesten logo's ontworpen en gemaakt worden. Een paneel met wat huizen die aan de rand van het terrein lagen, het podium, gitaren, een dixie....er was genoeg te doen.
Het werd echt een decor door vele handen gemaakt, want al was het ene groepje begonnen aan een logo het volgende en het daarop volgende ging gewoon verder. Iedereen moest dus rekening houden met wat er al was en zorgen dat het een mooi afgewerkt strak geheel werd.
Ik was trots op het resultaat en de kinderen ook volgens mij.
Aan het werk met het podium.

De dixie werd paars en de wc erin kreeg een
roze wc bril

logo voor Band Vermist


de naam van het festival in de maak




de buurthuizen
Samen het pas gelijmde even vast houden tot het hecht. 



1 comment:

Nans said...

Hebben ze prachtig gedaan ondee jouw bezielde leiding!