Thursday, January 09, 2014

De surprises van 2013

Traditiegetrouw zet ik alle surprises, gemaakt door de familie altijd op mijn blog, maar nu zag ik dat ik dat nog niet gedaan had. Ik wil jullie al dat geknutsel en harde werken niet onthouden. Misschien helpt het jullie een keer.
Deze map maakte ik voor mijn zus.
Ze is een bezig bijtje en lekker creatief.
Hier kan ze heel wat in kwijt en
ze kon de hele map vol doodlen.
 
Schoonbroer maakte deze oven voor mijn dochter,
die op kamers woont

Namens mijn gehandicapte zoon maakte ik deze uit
de kluiten gewassen tablet voor zijn pa.
We gaven hem een echte voor zijn 50 ste verjaardag.
Nu moesten we in het gedicht toch even al zijn
appjes laten passeren.

Mijn zus maakte deze Samson voor mijn zoon die
dol is op Samson en Gert.

 Mijn neef maakte een snijboon voor me,
hij vond dat ik nog wat te goed had na mijn surprise
van vorig jaar. Een boon past heel goed
bij mijn achternaam.
 
 Mijn dochter maakte voor haar jongste broer deze
kersen. Ze noemen elkaar altijd cheriƩ of cherieke
 
Mijn jongste zoon maakte voor mijn schoonbroer een 
taxibus en dan wel in de kleur die bij klompen past. 
Dit jaar had mijn man neef getrokken en hij maakte
hem blij met een echt Black Berrie...lekker zo'n zwarte bes.
Neef hoopt alvast op het lootje Rudie.....

No comments: