Wednesday, December 11, 2013

gescrapte map

Eén van mijn hobby's is scrappen. Net als schilderen doe ik dit vaak met vriendin Elly. Ze surft wat af op internet en komt zo de leukste dingen in. Zo ook een map die je van dossiermappen maakt.
Enthousiast zijn we er aan begonnen. Al snel werd één map drie mappen en een nummer vier voor mijn surprise. Ook vriendin sloeg door en maakte er drie en een aangepaste nummer vier.
Zij is ondertussen klaar met alle mappen, maar ik ben nog bezig met nummer twee en drie en nummer vier is nog helemaal kaal.

Degene die het eerst klaar moest was de map voor mijn surprise. Dit jaar had ik het lootje met mijn zus naam erop getrokken. Voor mijn veelzijdige zus moest het een map worden die bij haar past en dus schepte ik mijn eigen papier om de map mee te beplakken. Zo kan ze er op doodlen wat ze graag doet en ook meteen uitgevoerd heeft. Het maakt de map meteen haar map, wat ik dan weer leuk vind.






 
 
zus vult de map

1 comment:

Roosnans said...

Jaaaaa, en hij is mooi hoor! Maar dat doedelen wordt voor de kerstvakantie denk ik....
Met dank aan en net zo veelzijdige zus! X